Тэлеканал пазначыў акупаваны Крым як частку Расіі і назваў расійскае войска «нашым войскам».

За праграму ў дачыненні да «Дождя» распачалі справу аб адміністрацыйным правапарушэнні.

Абаліньш адзначыў, што за дапушчэнне трох сур'ёзных парушэнняў NEPLP мае права ануляваць ліцэнзію канала на вяшчанне. Гэты выпадак — ужо другое буйное парушэнне за апошнія месяцы.

Раней паведамлялася, што 18 ліпеня тэлеканал «Дождь» паступова аднавіў працу. Яго студыі месцяцца ў Рызе, Амстэрдаме, Тбілісі і Парыжы.

У эфіры «Дождя» спыталі, ці камфортна ваяваць расіянам ва Украіне. А потым заявілі, што іх не так зразумелі

Клас
Панылы сорам
Ха-ха
Ого
Сумна
Абуральна

Хочаш падзяліцца важнай інфармацыяй ананімна і канфідэнцыйна?